Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.03.2012 20:50 - Вкусът на зелето - Аз не съм комунист
Автор: balkanec Категория: Поезия   
Прочетен: 10982 Коментари: 15 Гласове:
19

Последна промяна: 30.03.2012 21:31

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Аз не съм комунист
и никога няма да бъда,
но си падам леко садист -
изпълнявам над народа присъда.

Мятам коси, блъскам китари
с моята банда „Щурците“.
Понеже сме горди бунтари
вълнуват ни само парите.
Цял отбор мазохисти,
като евтини чалга певици,
идеалите наши са чисти -
рокенрол, секс, наркотици.

И сме млади демократи,
свят добър ще построим -
между всички тарикати
Родината ще поделим.
Кой банани не яде,
той не ще да порасте.

Завод ми дай, завод ми дай
и повече не ме мъчи.
Кой не скача е червен,
зверски го презирам.
Тоз имот – за мен, за мен,
първи ще приватизирам.

Вземи ни, о, НАТО,
вземи ни, Шенген,
превърнете страната ни в блато,
парите оставете на мен.
Тъй вече по-бива,
свободен аз дишам сега,
комунизмът си отива,
спете спокойно деца.

http://www.protestirame.com/archives/427

...

Вокалът на зелето неочаквано се оказа с дебели връзки във властта.

image


Кирил Маричков набута сина си за посланик

Синът му Кирил Маричков-младши изненадващо бе номиниран за дипломат и то не къде да е, а при папа Бенедикт 16. Оказва се, че Маричков-син сяда на сладкия пост посланик на България във Ватикана. Той няма един ден трудов стаж, вчера е взел диплома за юрист, днес вече стана посланик, коментират запознати. Факт е, че момчето е има-няма 30-годишно.

image
Зелките нападат

Той бе избран от министъра на външните работи Николай Младенов за един от новите 24 посланици, които ще сменят изгонените дипломати, работили за Държавна сигурност.


Външният министър Николай Младенов изповядва религията си:

image
Той е карал казарма в Израел
(ДВЕ ДЕСЕТИЛЕТИЯ ЧУЖДА ВЛАСТ В БЪЛГАРИЯ (1989-2011)




Ай сиктир:

Пратихме Кирил Маричков-младши посланик във Ватикана, там отхвърлиха кандидатурата му
19 Март 2012

Във външно прикриват големия международен дипломатически скандал

Засега България мълчи и отказва да предложи друг претендент, защото нежеланата във Ватикана кандидатура се ползвала у нас с най-висше протежиране.


image
- Не на зелето!

...

Само талибаните не плащат за музика - Кирил Маричков, член на управителния съвет на “Профон” и зам-председател на управителния съвет на “Музикаутор".

Ще успее ли АСТА да се справи с интернет пиратството?

Според Кирил Маричков всички мерки на службите трябва да бъдат насочени към санкциониране на сайтовете, които предоставят нелегална информация.


image

Аз не свиря чалгия, защото не съм израснал в къща с клозет

- изцепка на Кирил Маричков по телевията.
Той пропусна само да каже, дали си пази златната лъжичка, с която се е родил или я е глътнал.


image


Комсомолският секретар Кирил Маричков: аз съм репресиран

„Кирчо дойде да служи при нас и веднага го направихме комсомолски секретар, от което той беше много горд” –  Томи Димчев, ръководител на Ансамбъла на ГУСВ (Строителни войски), в който Маричков отбил военната си служба. Той разказва за участието на  Кирил Маричков и Щурците на фестивала на политическата песен „Ален мак”.
Разкритията си Томи Димчев прави, възмутен от „циничните” според него интервюта, които дава Кирил Маричков с твърденията, че бил репресиран като рок музикант по време на социализма.

...

Това е вкусът на зелето.

image


Зловещите репресии над Щурците през социалистическо

Първото участие, за което си спомнят, е на студентския бал във ВИТИЗ по случай 8 декември...
Но групата все още няма име и в младежко предаване по Първа програма на БНР е обявен конкурс за име сред слушателите.
През 1967 групата работи и с Георги Минчев, с когото печелят първото официално признание — песента на композитора Борис Карадимчев „Бяла тишина“ (с участието на струнния квартет "Димов") е удостоена с първа награда във фестивала „Златния Орфей“ и е обявена за мелодия на годината в едноименния телевизионен конкурс.
Дискография
Година  Заглавие
1968  Щурците (малка плоча) BTM 5971
1969  Щурците (малка плоча) BTM 6182
1973  Щурците (малка плоча) BTM 6577
1973  Пътешествие със сал (малка плоча) BTK 3167
1975  Щурците (малка плоча) BTK 3168
1975  Щурците (малка плоча) BTK 3229
1976  Щурците"76 (първа дългосвиреща плоча)
1978  Щурците"78 (втора дългосвиреща плоча)
1980  ХХ век
1982  Вкусът на времето
1985  Конникът
1987  Мускетарски марш
1988  20 години по-късно (концертен албум)

...

За разлика от Зелето, десетки други български групи не са и мечтали да се доредят до Националното радио...




Гласувай:
19



1. анонимен - Безсрамна комунистическа наглост
29.03.2012 21:09
Когато между 1944 и 1947 година, комунистите избиха между 26000 и 36000 българи, са го направили, защото са били демократи? Те унищожиха цвета на нацията, интелигенти, народни представители, земеделци, социалдемократи и заможни селяни, свободомислещи българи. Когато 45 години по-късно фалираха България, набързо станаха социалисти и демократи, а тази мръсотия иска да внуши на българите, че истинските демократи, какъвто е Кирил Маричков, нямат право да работят престижна работа, а трябва да я оставят на комунистическите деца и внуци? Безсрамна комунистическа напаст. Отвратен съм от наглостта ви, гадове мръсни!!!
цитирай
2. balkanec - Ура!
29.03.2012 21:10
И Мамата ли е комунист? Или кардиналите :)
цитирай
3. анонимен - Тоя го познавам много добре, както и ...
29.03.2012 21:23
Тоя го познавам много добре, както и цялата банда. Ходил съм у Пеци. Живееше точно до градинката срещу адвентистката църква на площад "Славейков". Слуховете за това, че са репресирани са не само преувеличени, но направо нагли. Пълни глупости. А Киро си е използвач и сребролюбец, та дрънка. Дядо му е бил архитект-царедворец, затова се изписа голям седесар. Преди пееше за Че Гевара. Но те всичките са такива а демокрацията е лицемерие в тежка форма.
цитирай
4. balkanec - А че са копирали от други групи, които не са имали техните връзки
29.03.2012 21:27
да се доредят да ги въртят по радиото и вместо това станаха известни плагиатствата на Щурците?

Как точно е репресирана група, която по социалистическо радиото и телевизията лансираха, за разлика от безброй други?
Като са спрели да ги излъчват за половин година ли :)
цитирай
5. vidrica - И аз съм репресиран. Като ученик ме ...
29.03.2012 22:02
И аз съм репресиран. Като ученик ме задължиха два пъти да ходя на дискотека в ,,Аквариума"! Беше ужас! Приятелю що не си изключиш анонимните, да не кихат в постовете ти?
цитирай
6. balkanec - Забавни са :)
29.03.2012 22:10
И нашата тогавашна компания ни репресираше кварталния в ранните 90, обаче по-големите разправяха, че почнал още в късните 80 - идваше всяка седмица по веднъж, да ни каже "Абе момчета пак се оплакват съседите че вдигате шум!" и го канехме да изпие една водка, а той сядаше и изпиваше няколко, а касетофона бичеше тогавашните метъл-групи :)
цитирай
7. анонимен - Не съм вярвал, че ще го напиша. . . ...
29.03.2012 22:24
Не съм вярвал, че ще го напиша... обаче в случая другаря Кушел е прав!!! Отделно е, никой не споменава, но специално Тези хвърчат защото са членове на сектантски църкви! Евангелски и петдесятни църкви...
цитирай
8. balkanec - Много се спекулира от медиите с това "секти"
30.03.2012 06:46
Евангелските (и Петдесятните) църкви са си християнски църкви.
Медийтана кампания срещу тях беше, защото през 90-те са били много масови.

А наистина странни и "екзотични" култове се толерират тихомълком от властта - и за тях няма и една десета от това медийно "внимание".
Като в почти всяко друго нещо и в това при днешната система нещата са обърнати с главата надолу.
цитирай
9. andrei - Поздрав за поста!
30.03.2012 07:18
Някой спомня ли си,когато шофирайки пиян уби човек и как тихомълком покриха случая?Нямаше нито съд,нито присъда.Пълен негодник!
цитирай
10. анонимен - А искате ли да ви разкажа за татен...
30.03.2012 14:38
А искате ли да ви разкажа за татенцето на Валди Тотев? Той е лекар,професор,уши,нос гърло,консултант в тогавашната Правителствена болница.А синчето драпаше да му уредят карти за почивка в станциите на МС!Репресивно.
Може би Маричков е репресиран и за това уби човек с колата си!Та на какво го осъдиха,не помня?
цитирай
11. balkanec - Това че е сгазил човек не го знаех
30.03.2012 15:40
егати...
цитирай
12. becksss - Според предварителните ми изчи...
30.03.2012 20:09
Според предварителните ми изчисления, този постинг е достигнал 0,09 Пенчоана по глупост. Има вероятност стойността да претърпи леки изменения, защото при пресмятането не съм включил коефициента на Гьобелс и константата на Сталин.
цитирай
13. balkanec - Това е хубаво
30.03.2012 21:13
Благодаря :)
Твоите стойности и коефициенти ми действат ободряващо, понеже днес цял ден гадая по стойности на туморни маркери, какво иска да ми каже Добрия дух на Великия доктор - и тъкмо навлязох в материята :)

А колко са референтните стойности?
цитирай
14. becksss - Референтни са всички стойности под ...
30.03.2012 21:37
Референтни са всички стойности под единица, понеже 1 Пенчоан е число, достигнато само от самия Пенчоан.
Засега...
цитирай
15. balkanec - Ще се постарая повече :)
30.03.2012 22:51
Макар че вече нямам много вяра на такива работи.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: balkanec
Категория: Новини
Прочетен: 2621371
Постинги: 137
Коментари: 1647
Гласове: 3143
Архив