Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.03.2014 09:17 - НА ВНИМАНИЕТО НА ВСИЧКИ ПОЛИТИЦИ...
Автор: kabuli Категория: Лични дневници   
Прочетен: 894 Коментари: 0 Гласове:
5

Последна промяна: 21.03.2014 07:43

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 image

Тъжен бик отказа да се бие с тореадора, той се срина и се разплака

 

 

Тази невероятна картина е повратната точка, маркирала края на кариерата на матадора Алваро Mунеро, изпаднал в разкаяние по средата на борбата, когато разбира, че животното не иска да се бие с него. Случаят е от 2012 г., но продължава да се върти в социалните мрежи и да разплаква хиляди хора по света.

 

 

От този момент матадорът става заклет враг на коридата. (На снимката изражението на бика сякаш му говори&
- Бях тежко ранен от пикадори, но аз не искам да се бия с теб, не искам, дори когато твоите приятели ме раниха толкова силно, въпреки че не съм им направил нищо лошо).

Mунеро разказва за този бой: В един миг погледнах бика. Той стоеше пред мен и ме гледаше. Просто стоеше и гледаше, без дори да опита да ме нападне. Той - самата невинност, такава, каквато всички животни таят в очите си, ме гледаше с молба за помощ! Беше като вик за справедливост и някъде дълбоко в мен разбрах, че ми се моли като на Господ: "Аз не искам да се бия с теб! Моля, пощади ме! Та аз не съм ти направил нищо лошо! Убий ме, ако искаш, нека бъде волята ти, но аз не искам да се боря с теб!" И аз, прочитайки това в очите му, се почувствах като най-долния боклук на земята и спрях боя. След това станах вегетарианец и се изправих срещу бикоборството.

 

 

Госпожи и господа политици, не ви ли се струва, че в един бик има повече разум, отколкото във всички ваши изпразнени от качествено мозъчно вещество главища, чутури, кратуни и тикви? 
Не ви ли се струва, че трябва да погледнете на народа с очите на разкаялия се бикоубиец, който в един сюблимен момент достига до извода, че ние, хората, сме натоварени с много повече зло, отколкото можем да понесем физически, душевно и духовно.
Госпожи и господа български политици, докажете, че имате повече разум от един испански бик, роден и отгледан да задоволи човешката потребност от  жестокост.
Или вие със сигурност ни имате за добитък, отгледан за да бъде поднесен курбан на вашата безпаметна злоба и скъпо поддържана простотия, от нисша категория.

 
image:



Гласувай:
5


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: kabuli
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2265915
Постинги: 2858
Коментари: 1765
Гласове: 2158
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930