Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.04.2012 23:27 - Интересно
Автор: samotvoq Категория: Лични дневници   
Прочетен: 488 Коментари: 0 Гласове:
0



 Бях забраааавила, мноооого отдавна какво беше...да се смееш глупаво, да ти бучат ушите, да се вълнуваш сякъш ти предстои полет в космоса, а всъщност са само два километра от моят кабинет до неговия.

Паркиране, един етаж, минута пред вратата...неее, проверих си косата и грима в колата, минутата е за мене си. Влизам, сядам и вдигам поглед, срещам неговия и старт - изстрелване на спътник към луната.
Може и да е нищо, а може да е всичко!

Жените обичаме да пазаруваме - правим си списъци, гледаме, оглеждаме, мерим.
Моят списък е недълъг, но досега все липсваше нещо.
Последният беше без всякакъв авторитет, предишния нямаше доблест и принципи, по-предишния нямаше човещина, и така все нещо трябва да се преглътне. То и аз не съм китка росна. Всички си имат трески, но тези не ги преглъщам.

А този на всичко е прекрасен. Като кутия с прекрааасни бонбони. Всеки знае, че има там някой все дето няма да е по-вкуса му , но това не разваля общото впечатление, а този...
кутия точно по моя вкус. Досущ като Маша и трите мечки - точното столче, точната каша.

Има само един минус - не е мой!
Но пък аз тук имам плюс - много съм упорита. ДА, ДА може да не стане нищо, но пък няма никакво значение - знам, че съм виждала Йети. Той вече не е нещо, за което баба ми говори, че е там някъде и някой ден ще го намеря. Той е истински и се гордея, че го познавам -МОЯТ ИДЕАЛ ЗА ТОВА КАКВО ТРЯБВА ДА БЪДЕ МЪЖА, НИ ПОВЕЧЕ, НИ ПО-МАЛКО!!!
И БАБА БЕШЕ ПРАВА, ЩОМ ГО НАМЕРИШ ЩЕ ЗНАЕШ, ЧЕ Е ТОЙ! НЯМА КОМПРОМИС, НЯМА, АМА МОЖЕ БИ, НЯМА ДА ГО ГЪРЧА ЗА ДА ПАСНЕ. ТОЙ Е МОЯТ СПИСЪК-ИМА СИ ВСИЧКО, ДАЖЕ СЕМЕЙСТВО СИ НЯМА:) Може и той да замине по пътя нататък, но се радвам, че днес го познавам!

Имам само една дума за него - ПРЕКРАСЕН! 



Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: samotvoq
Категория: Лични дневници
Прочетен: 42614
Постинги: 37
Коментари: 15
Гласове: 98
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930