Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.04.2012 22:05 - Да живееш с диагноза рак
Автор: balkanec Категория: Други   
Прочетен: 4766 Коментари: 3 Гласове:
8

Последна промяна: 04.04.2012 17:40

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Истински герои на нашето време - членовете Клуба за борба с рака намират сили не само да се борят със заболяването си и със системата, а и да помагат на други болни със съвети, кураж, подкрепа и информация от личния си опит.

Блог ПАЦИЕНТИ:
С рак във време на криза

http://bg-patients.info/

Във фейсбук: http://www.facebook.com/BGpatients?ref=ts


С благодарност към тези, до които се допитвам, когато съм на зор! :)

image
image



Почти никого не съм виждал наживо, но предполагам, че част от тях са тук: :)

Пресконференция - С рак във време на криза:
http://kanal3.bg/?v=7415

 





Гласувай:
8




Следващ постинг
Предишен постинг

1. babikqn - и
04.04.2012 08:26
аз живея с тази диагноза, не е страшно!
цитирай
2. balkanec - Така е
04.04.2012 12:05
не е страшно, знам.
В самото начало човек се шашка и не знае какво да прави. И обикновено се предоверява на "медицинската система" за всичко на сляпо. Сигурно почти всички сме минали през това.
А как беше стария лозунг:
"Огледай се, ослушай се..."
Колкото по-рано, толкова по-добре.
цитирай
3. balkanec - Представя се за лекар, заяжда се с хората...
04.04.2012 14:57
След първия ми коментар за неуместното поведение на представяща се за докторка и за гаврата й с блогърка, болна от рак - тук:

http://babikqn.blog.bg/recepti/2012/03/30/eto-kakvo-mi-napisa-ketbalu-sled-kato-razbra-che-sym-bolna.930856
- "Ето, какво ми написа Кетбалу, след като разбра, че съм болна" -

същата ( ket1baloo ) ми писа и на мен лично съобщение - да ми каже, че верно била лекарка - от тия, които никога нямало и да помириша. Че и обезателно да съм пуснел съобщението й в блога си.

Хич не ми и трябва повече да помирисвам такива лекари, да не дава Господ! Стигат ми вече неприятностите с тях!

Да пази Господ всички хора от тези доктори и на никого да не дава да им пада в ръчичките!
От тях кой ли не се е напатил... После защо на хората им пада пердето и става лошо за шарлатаните от болниците.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: balkanec
Категория: Новини
Прочетен: 2621312
Постинги: 137
Коментари: 1647
Гласове: 3143
Архив